Alenemamma :) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Noen som gjør dette? Gutten min må alltid ha en flaske med varm melk med seg i sengen. Eller er det "fyfy" i bhg?
røre-røre og lille umulius Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Nei,tror ikke dette er noe barnehagen kommer til aa reagere paa.
murmelmamma Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 har jobbet på småbarnsavdeling..og der var det flere som sovnet med flaske...tutt...bamse...måtte vugges, måtte trilles.....osv...tror ikke barnehagen skulle reagere på noe sånn nei... det er du som bestemmer..du er mamma!
* 5 om dagen * Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 hos oss gjør de som vi sier..hehe...lucas har alltid en flaske som kos når han skal legge seg, og i bhg hadde han en liten flaske,som han kunne få når han skulle ha luren sin. men en gang hadde de glemt den,og han sovnet uten,og de spurte da hva de skulle gjøre,så da sa jeg at det er fint, for den er til avvenning...han er snart 2 1/2 år. men hjemme bruker han den enda...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Lillemor på 1 1/2 har inntil nylig også fått med seg melkeflaske når hun skal sove i barnehagen, men nå er hun ikke avhengig av den lenger for å få sove. Så det er slutt på sovemelka i barnehagen, men i helgene får hun gjerne med seg en liten tår Koser seg sånn da Hun får også melkflaska si før hun skal legge seg om kvelden.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 ...husker jeg var litt skamfull da jeg fortalte at lillemor måtte ha melkeflaska si før hun skulle sove, men de sa det var veldig vanlig og det ikke var noe problem
* 5 om dagen * Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 samme her, *BluBb* det er faktisk første gang jeg har innrømmet for noen her inne at han får det....vet ikke hvorfor men det er jo ikke helt bra da, med tanke på tannpuss og slikt...men dette får være noe vi jobber litt med fremover....
Alenemamma :) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2008 hehe så bra:D Sånn føler jeg det også derfor jeg måtte spørre her for sikkretskyld;) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå