Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg holder på å bli gal..hehe.. Jeg kjenner så lite liv for tiden. Kan det være fordi snuppa i magen har blitt så stor nå at jeg kjenner mindre, eller hva kan det være? Jeg vet at hun lever, hørte med doppler på henne igår, og jeg meker jo at hun flytter på seg inni magen, kjenner henne forskjellige steder hver gang jeg tar på magen.. Men årrh, jeg er liksom så vant med å kjenne heftige spark og bevegelser, og når jeg plutselig ikke gjør det, blir jeg jo halvgal..
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Da ville jeg tatt en tur på føden jeg, og tatt en sparketest og ctg. For selv om hun beveger seg så kan det være andre grunner til hun er slapp?
saltogpepper Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Hei Jeg kjente en merkbar forandring rundt uke 30 -jeg fikk sjekket det hos jordmor og alt var ok. Skrev om det her inne og fikk mange svar fra folk som hadde opplevd det samme - er visst ganske vanlig at det blir mindre liv rundt den tiden - dårligere plass i magen. Men det skader jo absolutt ikke å ta en telefon til føden eller jordmor - de er bare glade for å ta en liten sjekk. Da jeg var inne til sjekk fikk jeg beskjed om at hvis jeg ble redd igjen skulle jeg drikke kald saft og legge meg på ryggen og bare kjenne etter i ca 20-30 minutter. Har gjort det siden og da kommer det alltid noen bevegelser - kan vær betryggende :-) Lykke til
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Uff, får ta å blande meg noe saft og slenge meg på sofaen litt da.. Ble jo litt nervøs nå! Ringer føden om jeg ikke kjenner noe på en halvtime..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå