Gå til innhold

huff.....

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så fryktelig sliten av alle smertene nå, jeg har fibromyalgi og har den siste uken hadd store smerter og ikke noe godt i tillegg til bekkenløsning.

har klart meg uten medesin gjennom hele svangerskapet og nå er jeg 35+6 . prøvde først to paracet men ingen virkning, etter 4 dager med nesten uten søvn tok jeg 1 pinex forte noe som hjalp og jeg fikk sove i hele 4 timer før jeg våknet av at jeg skrek av smerter igjen, har tatt pinex forte noen kvelder får å få sove nå, men får så dårlig samvitighet og tror jeg kan skade babyn min,

noen som kan gi meg noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff stakkars deg da.

Har ingen erfaring eller råd men hva sier legen din da?

Kommer de til å sette deg igang før termin?

Skrevet

legen sa bare at jeg skulle ta paracet og at det var ikke noe å gjøre med smertene, men det er slitsomt får både meg og babyn i magen, kjenner at han blir roligere å sliten liksom.

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med legen igjen om jeg var deg, dette høres bare ikke godt ut verken for deg eller babyen

Skrevet

Pinex forte kan man faktisk ta selv om man er gravid. Skader ikke babyen. Fikk selv pinex forte mot sterke magesmerter her for et par uker siden, var da 35+2. Men selvsagt, alt med måte! Snakk med legen din om det du :)

Skrevet

etter di 4 dagene med sterke smerter tok jeg pinex forte, kjente at jeg var sliten og det samme var lille i magen, han var kjempe rolig, etter jeg hadde fått sovet etter å ha tatt medesin var han aktiv som før igjen det er litt godt at han rører seg.

jeg skal til legen i morgen og snakke med henne om at jeg har tatt medesin og at jeg har sånne uutholdelige smerter.

går litt bedre nå etter som jeg har fått hvilt ut litt, men har fortsatt vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...