Ayka 09+13+14 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har hatt piercing i den ene brystvorta i ca.4 år. Tok den ut for 1,5 år siden... Er enda hull der piercingen skulle ha vært. For noen år siden (da jeg hadde piercingen) husker jeg at det var snakk om at piercing i brystvorta kunne være skadelig for ammingen. Leste ikke selv artikkelen,men bare overskrifta på VG'n (eller en annen avis). Noen som har hatt piercing og opplevd at ammingen kan være problematisk?
En blå å en rød:) Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde piercing i begge brystene når jeg fant ut at jeg vra gravid, tok ut begge to, å var veeeeeldig spent på amming/betennelse osv... Men vet du hva? jeg hadde ALDRI brystbetennelse, og amma i 2 år!! Ikke NOEN problemer, what so ever! Hadde utroolig mye melk, pumpa, pumpa å fryste ned kjempemasse...Så hos meg gikk det knallbra!=) Så bare gled deg du!! (må legge til at jeg var beinhard i begynnelsen å amma hele tiden for å få opp melka...Jeg ga aldri opp:)
"Liten" lykke Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Det eneste negative jeg har hørt i forbindelse med tidligere piercing, er at det er fare for å lekke litt mer.... Ei venninne opplevde faktisk at melken nesten "sprutet" når hun hadde skikkelig melkespreng......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå