lykkelig78 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Våknet kl 08.30 i dag tidlig av at jeg lurte på om jeg hadde tissa på meg...hehe... Men det bare rant og rant....og da kom jeg meg opp av senga i en fart....og da rant det enda mer.... da gikk det opp for meg at vannet faktisk hadde gått.... Fikk ringt samboern som også ble litt forfjamset. Har ikke termin før 14, men du verden så deilig at det skjer noe nå. Ringte sykehuset og fikk beskjed om å sette meg ned og drikke noe kaldt/ søtt og kjenne etter spark/bevegelser. Men jeg kjente ingenting, så måtte komme inn for en sjekk. Alt var heldigvis bra da vi kom oss inn til Ullevål, og vi ble sendt hjem for å få igang rier. Har hatt noen få nå, men ikke regelmessig. Om ikke noe skjer i dag/ natt blir jeg langt inn i morgen tidlig kl 09.30. Nå får jeg snart møte vesla i magen!!! Dette er fryktelig spennende!!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Å så moro! Blir det en jente bak luke nr 1 da jo. hehe Lykke til!!
2SønnerSmå Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Så spennende da =) Lykke til med fødsel =)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Å din heldigris!!! Lykke til med fødselen:)
Gjøkeredet③ Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Masse lykke til... Kjenner jeg er en smule misunnelig:o) Tenk at måneden vår er her....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 ÅÅÅÅÅÅ så utrolig kjekt og spennende Lykkelig78:-) Da kommer nok din lille tøtte før gutten min;-) Jeg merker ingenting enda.. Du må ha masse masse lykke til!!!!!!!! Tenk at du snart får holde henne i armene dine:-) GLEDER meg til å høre hvordan det har gått med dere!!!!!!!! Stor klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå