Avamin Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Det føles helt uvirkelig! Jeg merket allikevel at noe var i ferd med å endre seg i kroppen min... Ca. en uke etter eggløsning fikk jeg den berømte "festeblødningen". Frisk, rødt blod, men ikke mer enn at det var borte etter to tørk. Deretter hadde jeg eggløsnings-lignende smerter, men mye svakere enn normalt hele perioden frem til nå. Det siste døgnet før jeg tok testen hadde jeg noe som lignet veldig på menssmerter, og jeg var helt sikker på at jeg skulle blø når jeg våkna opp. Men nei. Ingen mens. Jeg er nå 2 dager før IKM, og testet svakt positivt i dag.
*tingeling* Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Gratulera!!!! jeg testet også positivti dag var en svak strek hos meg også, men en strek er vell en strek
Avamin Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Grautulerer til deg også! :-D En strek er nok en strek ja.
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer : )) Venter også augustbarn Hvor gamle er dere?=)
Avamin Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Takk! Og det samme til dere Vi er 26 og 34år (han). Hva med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå