Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 og hun er bare 9 år, synes dette er tidlig og har sagt nei. Hvilken "aldersgrense" synes dere det bør være?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes også det er for tidlig, det er mange gærninger der ute! Jeg har ei kusine som får lov til å skaffe seg nettby når hun fyller 13 år.. synes det er en fin alder.. når man blir tenåring..
Joikaboll@ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er selv nettbyborger, ser ikke helt faren med å være borger der. Det er mange på din datters alder. Mine barn har hvert der inne et års tid nå (nettopp derfor jeg også er borger) Fortell henne hva som er lov (du bestemmer) å legge ut og lag deg egen konto så får du fulgt med. Sørg for at du alltid er oppdatert på brukernavn og passord, så kan du også sjekke posten hennes. Men dette må hun selvfølgelig vite selv også. Dere blir sikkert enige FØR hun flytter inn :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 synes egentlig det er litt individuelt jeg, må se på barna. jeg selv var 12 når jeg begynnte på ungdomsskole, og da synes jeg det hadde vært ille om jeg ikke hadde fått meg nettby. men samtidig så er jo dagens 7ende klassinger som oss da vi gikk på ungdomsskolen. så lenge du får lov til å se over en gang iblandt, hvem som sender henne meldinger å sånn(ikke lese de som er fra trygge personer da) så hadde jeg som mamma gått med på det. =) kalll meg gjerne rar sådan, men det trenger ikke å være så ille, om jenta de er klar over reglene=) lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Synes man skal skåne barn mot å få ekkel post!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå