Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Fikk tilbake mensen 3mnd etter fødsel, fullammet, men han sov hele natta, så tror det var derfor. Han har nå begynt å våkne om nettene igjen ( er 6mnd ) og jeg er en uke sen med mensen. Så det jeg lurer på er om jeg kan miste mensen igjen pga. amming? Vi er veldig forsiktige når det gjeldet sex, bruker alltid kondom, så syns det er rart hvis jeg skulle blitt gravid igjen.. Men! har sex uten kondom litt først, og tar den på like før han kommer. (sorry detaljer) Kan man da bli gravid? :S
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Man kan så absolutt bli gravid da ja... skal du være sikrest mulig, må kondomen være på hele tiden... Ta en test kanskje?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 muligheten er vel der, ja. Ville ha tatt en test, jeg:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Det er jo ikke bare vi kvinnfolk som smører, så faren for at det har kommet en liten spillopp eller fem før utløsning er nok stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå