Mine <3<3<3 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har et barn i fra før, som vil være 3 år når baby'n kommer. Lurer fælt på om jeg skal kjøpe en billig, brukt tvillingvogn, for å frakte med meg begge to på lengre trilleturer, som f.ex til barnehagen og slike ting. Ville dere ha kjøpt det når alderforskjellen er 3 år? Tenker jo liksom at 3-åringen nødvendigvis ikke vil sitte i den hele turen, men det kan jo faktisk være kjekt å kunne trille begge to samtidig. Har også tenkt på slik søskenbrett, men det må jo være pyton å bruke om vinteren...?!? Noen erfaringer med det.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei.. Jeg har tvillingvogn og den er mye brukt. Hadde ikke klart meg uten men nå er det mindre forskjell i alderen på mine barn. Men blir barne sliten er det jo så lett å hive demi vognen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Om alt går bra vil vår være 3 år når nestemann kommer også. Vi har egentlig tenkt å ikke ha tvillingvogn vi. Han på 2 kan jo gå en del allerede og vi orker ikke en så stor vogn rett og slett. Vi satser på å klare oss med en vanlig vogn.
gutteklubben grei Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Vi har søskenvogn men bruker den sjelden.. Er vi ute og går er vi jo ofte to og nå har "storebror" på snart to begynt å gå mer og mer. Hadde jeg hatt tre år mellom de hadde jeg ikke brydd meg om det, men behovet er jo forskjellig.. Vi har en ryggsekk til han på snart to, med "leiebånd" i slik at han tror han har på ryggsekk og jeg har han "under kontroll" når vi går i byen osv. Den er kjempekjekk!
Mine <3<3<3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Det er ca. 5-6 km til barnehagen fra der vi bor, og det er altfor langt for 3-åringen å gå. Tanken var da liksom å "trene" etter fødselen ved å gå til og fra barnehagen, og ettersom jeg har termin i januar, tenkte jeg det ville være vanskelig å trille med søskenbrett.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Du kan få kjøpt søskesete til å feste på baggen også, til bruk vinterstid. Men ... det kan jo være like enkelt å ha tvillingvogn, forskjellen er jo at den er mye større å dra på, pluss at mange av dem blir litt "skeve" å manøvrere (særlig på vinterføre) når det sitter noen i bare den ene halvparten.
Mine <3<3<3 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2008 Kanskje jeg skal kjøpe søskensete og søskenbrett i stedet (blir jo faktisk samme sum som tvillingvogn)..... hmmmmm, det tror jeg kanskje det blir Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå