Gå til innhold

Ikke mannen, men jeg som kommer for tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på sex. og etterpå er jeg så "mett" på sex at jeg klarer nesten ikke fullføre. hva gjør en med sånn da? noen med tips eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme opplever jeg. Vi må vel bare prøve å ikke trykke på rette knappene, så vi holder ut lenger.. har vi et luksusproblem kanskje? :)

Skrevet

Hva med å komme om igjen og om igjen og omigjen... Det gjør jeg.. Treningssak.

Skrevet

HI her. egentlig er det jo et luksusproblem, ja. men så trist for mannen min som alltid må "avslutte" alene på en måte, om dere skjønner.

jeg klarer ikke å starte rett på ny igjen, og er som sagt "mett" på sex etter orgasme. og da klarer jeg liksom ikke å bli helt tent igjen.

Skrevet

Ja, samme her. Jeg synes det hørtes rart ut at du bli "mett".

For min del gjør det ikke noe som helst om jeg kommer først, for det er fortsatt utrolig deilig å bare fortsette til han er "i mål".

Skrevet

Hi her igjen.

med "mett" mener jeg at jeg klarer ikke helt å bli tent igjen. sexen er bra etter orgasme ja, men jeg føler feks. at brystene mine er helt elektriske sånn at det nesten er vondt at han tar i dem etter jeg har fått orgasme.

Skrevet

Samme problemet her. Bruk masse glidemiddel (kan anbefale eros fra kondomeriet). Det gjør at det glir fantastisk og du blir kåt igjen ganske raskt etterpå fordi det gir så herlig følelse.. jeg blir ihvertfall venvittig opphisset av det. Sex fungerer nesten ikke uten glidemiddel lengre.. haha.. det er så deilig. Bruk det på rumpeballene og over alt og kna hardt i hverandre..

Good luck!

Skrevet

Det hender jeg kommer først, men da gir jeg han som regel blow- eller handjob, heh.. Han gjør jo det samme for meg hvis jeg vil, når han kommer først så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...