snart to barns mamma:) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 var på ul i dag var 98 % sikker selv på at det skulle bli en jente igjen. da damen sa det blir en gutt begynte jeg å gråte det kom så uventet,selv om det var det vi ønsket oss.hr jo ei prinsesse fra før:) frisk flott gutt:)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer! Kos meg gutter og:)
kikkit Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 gratulerer:) jeg får også en gutt-.. gleder meg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå