ValentinesBaby Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Akkurat 3 uker til termin idag, er altså fødeklar=) Gleder meg noe sinnsykt til å møte den lille snart.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 hihi, er fødeklar i dag eg og!) herlighet så dagane flyr no for tia!) Ikkje lenge igjenn til vi får møte babyane våre no:)) gleda meg enormt masse!!
tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Eg og, eg og:) gleder meg kjempe masse!!!! jeeei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå