Lellemor Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Noen som har født BARE med lystgass ? har født 2 gutter med BARE lystgass, ingen ting annet.. lurer litt på om det er fler som har prøvd bare lystgass en fødsel og epidural ved neste ?? hva anbefaler dere ?? hehe, jeg er litt rar sånn, er livredd sprøyter og TØRR rett og slett ikke ta epidural (derfor bare lystgass) men føde, ja det tørr jeg =) hihi
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Dette lurer jeg også på..Har selv bare prøvd lystgass,noe som virket godt på meg,når jeg endelig fikk det.Hadde 8 cm åpning da jeg kom til sj.huset,så jeg husker det var himmelen m.lystgass. Tror ikke det blir epidural på meg denne gangen heller,er litt skeptisk til bivirkningene.Men vil gjerne høre om andres erfaringer..
MonaV Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hei! jeg hadde epidural med første mann og ingenting på nr to. venter nr tre i mars og kommer til å gå for ingenting den her gangen også følte jeg fikk være mer fødende og jobbe bedre med meg selv uten epidural, ble lenket fast til ledninger og mye slikt med første mann. hvis dere har klart dere med lystgass før. så anbefaler jeg å gå for det denne gangen også Lykke til.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 jeg prøvde lystgass sist gang og det hjalp ikke meg i det hele tatt.ble bare kvalm og hjalp ikke med smertene..Jeg kommer til å føde uten epidural denne gangen også og uten lystgass..Vet jeg kommer til å skrike etter det ene og det andre.hehe.Håpe går like fort denne gangen.hele fødselen varte i 3 timer sist og alt gikk som en drøm..var bare UTROLIG vondt,men var oppe og hoppa så fort lillegutten var ute..så jeg håper på dette denne gangen også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå