Blind Gudinne Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Tommen.... Men det forundrer meg ikke om Britt-Carin gjør det heller....
Tired mama Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg håper Tommen vinner, men frykter at Britt-Carin gjør det. BC og George burde jo helt klart stemme ut Tommen i neste øyråd for og i det hele tatt ha sjans til å vinne....
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg tror tommen vinner... Er ikke flere øyråd da...
Tante Bassa Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Jeg bor i samme kommune som George, og her går det rykter om at det er han som vinner.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Vinner George så skal jeg aldri mer se på robinson... Jeg håper og tror at Tommen vinner. Mer verdig robinsonvinner har det i så fall aldri vært:)
Masaili <3 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Håper og tror det er Tommen, han har jeg sansen for
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Håper veldig på Tommen!! Godt det ikke er like ille finalister som sist gang. De jentene var jo tragiske. Satt på en strand i over en mnd, og gjorde ikke en dritt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 enig. men det er vel ikke altfor ofte at det faktisk er en som er veldig verdig robinson som vinner da.... dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå