Prins&Prinsessa Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er det vits eller? Hva gjør dere? Er ikke andre barn i huset denne dagen da, (eller er ei, men hun er bare 7måneder)
Grigri m/3 gutter Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Ja min skal få, fordi jeg og pappaen får. Mamma fylte i strømpen min hvert år til jeg flyttet hjemmefra, samboerne mine har blitt instruert i denne skikken også etterhvert, så jeg kan se for meg at vi kutter litt ned på sukkertøy og har litt ekstra mandariner oppi, og så tar vi det til "frokost" foran en fin film på julemorgenen. Både sambo og sønnen vår har egne julestrømper, så slipper jeg å dele min! (jeg har en veldig stor en som jeg har hatt siden jeg var lita).
mamma til søte små Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Gutten min skal få, har brodert julestrømpe sjøl til han og søstra, men ho får nok ikkje i år sia ho berre er 11mnd.
Raych Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Her er det julestrømper til store og små. Da eldstejenta var 1 1/2 startet vi med dette. Hun har ikke fått godteri i strømpa. Første året var det vel ei lita rosineske, klementiner og litt potetskruer i en eske:) Siste årene har hun i tillegg fått med eventuelt en tyggispakke, en julefigur til rommet sitt etc. Nå er hun 4 år. Minstejenta får for første gang i år, så det blir vel noe av det samme:)
Mayken Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Snuppa fylte 2 år i norvember, og hun fikk julestrømpe alt i fjor. Da fikk hun en gave med badedyr, banan, pære en liten melkesjokolade og en liten juicepakke i strøpa si. I år får hun dvd med supersnuserne og et pusslespill. Skal få klementin, pære, litt nonstop og Elias snaks i strømpa i år. Blir ikke jul uten julestrømpe på morgenen synes jeg. Sambo og jeg har også strømpe.
Mamma til to tette Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Har sønn på 20 mnd og han fikk i fjor også. Søt liten julestrømpe med noen små leker i. I år blir det nok mandaringer, litt rosiner, pepperkake og en leke.Lillesøster på 4 mnd får noen biteleker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå