Mille** Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har begynt å strikke buff til jenta mi, strikker da med 2 garn. Er nå fri for det ene garnet, har kjøpt nytt, men hvordan skal jeg gjøre dette?? Skal jeg bare la det henge en liten bitt fra det som jeg er gått fri for og så feste det senere? Og bare begynne rett på med det nye garnet der jeg gikk fri for det første? Herregud, var det noen som skjønte noe som helst av dette tro?? ;o)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Du lar bare et stykke tråd henge løst på innsiden ja, og så fester du det med nål senere. Samme med den tråden du begynner på ja. La det bare være litt lengde på tråden så du får festet skikkelig. .-)
camosilla Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Så du har gått tom for det ene garnet, og skal fortsette med nytt nøste? Da ville jeg latt tråden henge der, og bare begynne med nytt for å feste til slutt. Du kan jo strikke dobbelt også med det som er igjenn samtidig som du begynner på det nye, hvis det ikke blir klumpete da. (er ingen erfaren strikker jeg heller:)
Mille** Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Ok, så da gjør jeg sånn som jeg trodde da. Hehe.....skikkelig blond når det kommer til strikking. ;o) Takk for hjelpen!
Silje`mor Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Anbefaler www.norge123.no , trådsnella. Her er det masse tips og oppskrifter. Her får du raskt gode svar når du lurer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå