Gå til innhold

i morgen blir jeg satt i gang,uke 37,3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir satt i gang i morgen og jeg både gleder og gruer meg.

Årsaken til at jeg blir satt i gang er både medisinsk og praktisk grunner. Jeg roser sykehuset i tønsberg for en flott jobb for å få meg til å føle meg som om jeg betyr noe og at jeg har rett til å bestemme noe jeg også så lenge det ikke er medisinsk uforsvarlig.

Skal si i fra når jeg har født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei emili78!

fint å høre at du roser sykehuset i tønsberg. jeg skal nemlig inn der idag for samtale om akkurat det samme som deg. jeg har gått 13 dager over termin idag og dette blir bare vanskeligere og vanskeligere. er de sjappe med å finne tider eller tror du at jeg må vente flere dager?

Skrevet

Hun gynekologen jeg var hos ringte bare til føden og "reserverte" plass til meg til i morge 2.desember.

Skjønner godt at blir tøffere og tøffere særlig når det er såpass mange dager siden terminen. Hvordan skal du bli satt i gang? Med drypp eller med gel/modningstabletter?

Uansett masse lykke til.

Skrevet

Ser ut som om vi må begynne med gel/tablett fordi jeg var ikke særlig moden. Bare åpen 1 cm, men livmoren har begynnt å bli myk i hvert fall. Ble strippet så nå har jeg litt farget utflod og noen små kramper. Håper på å bli satt igang imorgen jeg og, men det var tydligvis flere i kø...kanskje du er en av dem! :-) Hvis ikke det blir i morgen så blir det på onsdag sa de. Skal inn på sjekk igjen i morgen formiddag. Fikk i hvert fall vite at lillegutt har det fint der inne i magen, så da kan jeg slappe av litt bedre.

Gleder meg sånn til å se han!

Lykke til! Kanskje vi ses inne på barsel. Jeg er nok den eneste svensken der inne, så da vet du hvem jeg er. :-)

Skrevet

Jeg var også til kontroll idag på SIV. Jeg blir satt igang på Torsdag!

Lykke til jenter:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...