27dager Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 1 uke og 1 dag til termin og slimproppen gikk i morges! Skal til jm om noen timer og skal bønnfalle henne til å sjekke modning og evt tøye litt. Med forrigemann gikk slimproppen akkurat 1 uke før fødselen som var 1 dag før termin, så kanskje jeg følger samme mønster denne gangen? Idag er det uansett desember og med termin 9. er bebisen født innen utgangen av denne mnd! ai ai ai!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Spennende:)) Min gikk for nøyaktig 1 uke siden,men jeg sitter her enda...Så du må ikke få for store forhåpninger,slik som jeg fikk...Men,men,uansett er det ikke lenge til.Håper det går litt raskere med deg da:)Jeg fikk også JM til å sjekke,og hun sa det var beg.å modnest.Kan jo bli litt utålmodig nå på slutten,er ganske drittlei av kynnere og stor mage...Nå vil jeg møte babyen:)) Blir spennende å høre hvordan det gikk med JM. .
Mamman til M&E Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Slimproppen min gikk på torsdag som var, ingen tegn til noe mer ennå. Sist gikk den dagen før. JM skal sjekke modning, evt åpning og strippe meg neste gang jeg skal til henne om litt over en uke (ca en uke før termin) Hun ville ikke gjøre det når jeg var hos henne på fredag (ikke ba jeg om det heller) men sikkert forskjell fra JM til JM og så er du kommet en uke lenger enn meg :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå