Gå til innhold

Når har dere første kontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dere som er 2.gangsfødende??

Er 5+3 nå, har ikke ringt lege enda, å tenkte jeg skulle drøye det til rundt uke 12, men har jo fryktelig lyst på den svangerskapsdagboka å da...he he...

Var inne til kontroll i høst da jeg tok alle blodprøver, GU (celleprøve, klamydia osv) så alt skulle være greit til vi begynte prøvingen...

Så da vil jeg tro at første kontroll vil bare være å få Svangerskapspapirene, ta blodprøve å urinprøve?

Så...:) Når hadde dere 2.gangs deres første kontroll, å hva skjedde på den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg 4. gangs da, men så lenge man er fleregangs så er ikke forkskjellen stor. Er vanlig å ha en kontroll rundt uke 10-12, så tenkte å ta en rundt den tiden, er jo ikke noe vits før det med mindre man må søke om plass til sykehus. Ellers skjer det samme der som når du var førstegangs :-)

Skrevet

hei!

jeg er 5+1 idag, er 2gangs,og har time til 1 kontroll 16desember. ho sa det var vanlig fra 8uke, men siden jula er rett rundt hjørnet fikk jeg time litt tidligere.

utrolig hvor mye man glemmer fra 1 svangerskap!

føler meg helt grønn denne gangen og jeg :)

Skrevet

Jeg skal på første kontroll mandag om en uke.. Er da 10+2..

Skrevet

jeg var hos legen den dagen jeg var 5+5 skal til ul 17 desember. da er jeg 8+5 ville sjekke alt tidligst mulig, skal noe gå galt er det lettere å finne grunnen har jeg hatt legetimer og sånn tidligere

Skrevet

Jeg er 5+3 i dag og tenkte å drøye til etter nyttår. Bestille rett før jul kanskje slik at timen faller i første uka av det nye året:) Med mindre jeg blir dårlig før det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...