Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #26 Skrevet 1. desember 2008 Kan bruke vanlig olivenolje:) Men bare ha det der hårene er liksom, er kanskje ikke noe sjakktrekk og begynne innimellom kjønnsleppene og alt det der:P hehe, Foretrekker itillegg og barbere med hårene jeg da, selv om det ikke blir heeelt glattbarbert, så blir det iallefall ikke nupper eller små kviser.. Da kan det heller være litt stubber enn sår som det kan sette seg infeksjoner i:) Men det er nok litt smak og behag
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #27 Skrevet 1. desember 2008 Røsker opp litt av og til, men tar langt fra alt. Synes det ser rart og unaturlig ut når alt er borte. Er nok kanskje litt aldersbetinget dette, ja. Jeg er over 30, og ingen av mine venninner glattbarberer seg. Men sexy er vi. ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #28 Skrevet 1. desember 2008 Hehe.. det skal jeg prøve i kveld Så blir det tunge på meg i kveld, det er jeg nemlig lovet Har prøvd sex med matolje før, og da fikk jeg sopp, så holder den pent utenfor ja.. hehe
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #29 Skrevet 1. desember 2008 Hvis du sliter mye med nupper kan det være at du har sånne hår som jeg har... Ikke alle som har like lett for å barbere seg! Så jeg vokser, hos hudpleier. Der sier de at jeg har harde hår og de vokser i "mange retninger" så det er vanskelig å "jobbe" med hårveksten min;) Anbefaler voksing da! Vondt i 15 min så slipper man det styret for noen uker. - Fatter ikke de som kan barbere seg hele tiden, blir dere ikke helt ødelagt der nede? Eller planlegger dere til enhver tid når dere skal ha sex?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #30 Skrevet 1. desember 2008 Stusser. Jeg og mannen er over 40, jeg forsøkte meg på å fjerne alt i en alder av 33, han nektet plent. Null intressert i småjenter, som han sa. Stussing er helt ok. Tipper jeg er gjennomsnitt for min aldersgruppe. Barbering er for smårips under 40 ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #31 Skrevet 1. desember 2008 unngår for mye barbering der nede da jeg vil unngå sopp og kløe og kviser..fjernet alt en gang..og vips skjønte jeg uttrykket "kalkunfitte" :-) så ikke riktig vel bevart ut..Og jeg turte ikke gå i bassenget før alt var på plass igjen..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #32 Skrevet 1. desember 2008 Ja, jeg har sikkert slike hår. Merker at jeg må barbere i alle retninger for å få det bra, men voksing? aldri i verden.. AUUUUU.. synes det har vært vondt nok å vokse bena jeg. Hva md laser (bikinilinja hvertfall) noen som vet om det går? Koster vel litt da men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå