Carina77 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Da er det faktisk under et døgn før babyen er ute av magen:) Keisersnitt i morgen tidlig!! Gleder meg villt,-MEN gruer meg til å sette spinal bedøvelsen i ryggen, sette kateter i urinrøret+ å sette 2 venefloner i armen... Er ikke glad i nåler akkurat.. Men men..tross alt slipper jeg å ligge i mange mange timer med vonde rier,-så skal være glad tross alt! Blir vel 5-7 dager på sykehuset, men etter det skal dere få høre hvordan det hele gikk:) Lykke til videre alle sammen!!
en av hver Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til. Jeg skal til pers om to uker. Gruer ikke for spinal og venefloner, men litt for kateteret.. Men har født vanlig før, og det var VONDT..
MrsMoo Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til! Jeg skal ta KS om en uke fra i dag! Gleder meg masse til å hilse på lillebror!
Nagilimia Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har hørt at ved planlagt keisersnitt, kan man få spinalen før kateteret og da kjenner man ikke at kateteret blir satt inn...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå