Gå til innhold

Nå har jeg endelig fått en dato:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til Torsdag skal vi endelig få møte den lille gutten vår!

Var på kontroll idag,var helt moden og 1-2 cm åpning.

Ble "Strippet" Så kansje det skjer noe før,men det spiller ingen rolle nå,for nå vet jeg at vi snart sees uansett:)

Trodde virkelig ikke en skulle bli så gla for noe slikt:p Tihi!!

Noen som har noen erfaring med å bli satt igang? Var snakk om at de skulle ta vannet.

Har dette noe å si på smertene osv?

Ha en strålende dag dere,her snør det så en helt perfekt måte å starte Desember på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt for deg..:-) Kor mange dager er du på overtid når dei setter deg i gang?

Her er eg 3 dager over tida og dette er ikkje noko kjekt. Redd eg kjem til å knekke heilt i sammen om eg må gå lenge slik som dette eg. Kvir meg så enormt til fødsel, så ønsker egentlig berre å få det overstått. Å gå slik i uvissa og vente på kva tid de vil skje, om det skjer av seg sjølv, gjere iallefall meg tussete... Hadde vert fantastisk å berre vist at den dagen då skjer det, då slepp ein kvi seg lengre...

Eg veit ingentig om koss det er å bli satt igang, men hadde ikkje tenkt på det. For vondt er det jo samme ka;-)

Skrevet

9 dager på overtid i dag. Er slitsomt å gå og ikke vite synes nå jeg da. Enda jeg har grudd meg for fødsel siden dag 1. hehe. Men nå skal det bli deilig å få det unna gjort:D

Lykke til! Håper du får se babyen din snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...