Bråksilla og lille pille Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hurra,første natt på 1år hvor jeg har fått sovet hele natten... I går skrev jeg et innlegg her og spurt om råd på hvordan jeg skulle få lille tulla til og sove hele natten... Fikk ingen råd jeg ikke hadde prøv før,men gikk virkelig hel hjerta inn får og få hun til og sove... Hele ettermiddagen og kvelden fant jeg på ting hun kunne gjøre... Spist en stor bolle grøt til kvelds og hun fikk bade litt lenger en vanlig... Ikke noe flaske i senga,bare smokk og natta.... Etter 4min med gråt blei det stille og det blei stille til kl 06.45 i dag,føler meg super utvilt.... Så nå har jeg pakket inn alle julegaver,pyntet til jul og laget julekalender til gubben... Når jeg er ferdig å skrive dette skal jeg vaske litt her hjemme. Hurra hurra hurra.... håper bare det går like bra i kveld/natt også... Hilsen: Super utvilt mamma
Mortiletbittelitenurk Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Fortell oss hvordan det går de neste dagene, da
Bråksilla og lille pille Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Det skal jeg gjøre :-) Jeg håper å ber om at detta skal gå bra... Blei nesten litt redd for at det skulle være noe galt med snuppa... At hu hadde noe allergi e.l,som gjorde at hun var så mye våken...
Mortiletbittelitenurk Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til! Vi krysser fingre og tær for deg!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Så bra!! En ting er at du er uthvilt, men tenk på hun lille da - så deilig det må være for henne å sove godt. Stå på videre!! (det du sier om å gå helhjerta inn for det, stemmer på en prikk, hold den spiriten oppe=)
Bråksilla og lille pille Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Tror det var veldig deilig for lille tulla... Hu er i så godt humør i dag at det er en fryd!!!! Også har hun krabbet sin første meter i dag:-) Gjett om mamma er stolt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå