Twintipp og himmelblå Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Her har jeg et par ting klart for meg, men litt usikker på den siste. Hva skal dere gi? Og hvilken alder og kjønn? Klem
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hun har fått stor-jente-seng litt på forskudd ( jeg klarte ikke å vente). så får hun en stor pakke duplo i julekalenderen om morgnen , så det holder har vi funnet ut:) hun får så mye, så hun merker ikke at det ikke er noe fra oss under treet uansett ( da blir det evt bare litt nye tegnesaker eller store perler eller noe). hun ble to år i november:)
jordbær mathilda Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jente 3 år: Hun får blåfjell langrennski+ mikke mus brannstasjon Jente 9 år: Hun får digitalt fotoapperat. Jente 11 år: Hun har spart en del penger til egen pc,så vi spytter i resten.Og vi får nok verdens blieste jente til jul!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 her får jenta på 5 år 1800 små legoklosser:), mattematikk pc-spill, Den forsvunnende diamant og en bok. gutten på 4 mnd får ingenting....jo forresten...han skal få en utedress tenkte jeg. Burde egentlig hatt den nå men pakker den nok inn under treet!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Gutt 5 mnd: Ny vinterdress Jente 2,5 år: Mitt gamle dukkehus (morfar laget det til meg så det er litt spesielt). Fra lillebror får hun sånn briomekk aktig sak fra ikea.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Cornelia får lekekjøkken i tre:) Marina får Stokke tripp trapp stol;)
LegallyBlond Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Tenkte å kjøpe ett av de settene med bosch lekeverktøy til guttene på 1,5 og 3,5 år, kjøper likt så det ikke blir krangel, veldig glad i å "jobbe" begge to =)
mamma til lille lu:) Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Gutt på 3 får rattkjelke og små einsteins badehåndkle, og muligens flere deler til togbanen:)
LegallyBlond Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Så blir det forresten en jule-dvd i julesokken på morningen, og noe fra nissen men det har vi ikke bestemt oss for ennå.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Hun skal få den der valpen som man kan trykke på ører, mage og føtter så den synger og lager lyder. Får se om vi finner noe annet også. Hun er 15 mnd.
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 Snuppa på 20 mnd får en gammaldags snurrebass og et bilpuslespill (som ser ut som en bil) fra Barneparadis... Og vesla på snart 3 mnd får en biteleke fra bambam og en sånn molekylleke (husker ikke hva den heter).. Også kjøpt på barneparadis.. Kanskje litt ullklær til de i tillegg..
Mille** Skrevet 1. desember 2008 #12 Skrevet 1. desember 2008 Vet egentlig ikke hva lille på 3 år skal få, hun har det hun trenger og vel så det. Vi er mange jenter i familien og hun er minst og har arvet masse. Vurderer en ole brum pc. Har kjøpt en mikkes klubb hus dvd. Eldste på 10 år skal få nintendo ds. )
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #13 Skrevet 1. desember 2008 Er litt usikker på eldstemann på 6 år. Tror vi ender opp med den Transformersen han ønsker seg mest + en ting til. Til mellomste på 4 år kjøper vi enten lego elelr duplo sementbil og en lastebil-ting fra Wallie filmen, + de Wallie og eva figurene. Er det han ønsker seg mest. Til minstegutten som da vil være akkurat 1,5 år tenkte vi å kjøpe en liten rutsjebane som han kan ha på rommet (litt i stuen også), han elsker nemlig slike og kanskje en liten ting til.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. desember 2008 #14 Skrevet 1. desember 2008 Hun blir 3 i februar,og jeg tenkte hun skulle få en konto,og penger på den.Og noe lekegreier i tillegg:)Hun får så mye av alle andre,så da tenkte jeg at jeg skal begynne å spare til henne.
Blind Gudinne Skrevet 1. desember 2008 #15 Skrevet 1. desember 2008 Gutt 3 år : Ole Brumm pc Jente 3 mnd : En klem kanskje? Hun har alt, også leker etter storebror.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. desember 2008 #16 Skrevet 1. desember 2008 hun skal få en new born baby/baby born dukke. har ikke helt bestemt meg for hvilken av dem, så får hun dukkevogn hos besta:) hun er 15 mnder:)
Har byttet nick ! Skrevet 1. desember 2008 #17 Skrevet 1. desember 2008 Jenta på 2 får VIF joggedress og VIF drakt. (hun liker faktisk fotball godt allerede, og syns det er stor stas å være med på fotballkamp). Også skal vi kjøpe en leke av noe slag, men vet ikke helt hva enda...Kanksje noe dukkeklær, for vet hun får mye bøker og pulsespill, samt duplo av andre.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. desember 2008 #18 Skrevet 1. desember 2008 Veslegutt på 19 mnd. skal få dukke og en liten dukkevogn i tre.. Han er så glad i å leke med dukkene i barnehagen, så tenker det blir stas. Storegutt på 5,5 år skal få mere utstyr til Brio togbanen sin. Han ønsker seg en bro som kan åpnes, tog som går av seg selv og tog-garasje. Vi får se hva vi finner.. Gøy å planlegge julegave innkjøp syns jeg.. Klem
biie Skrevet 1. desember 2008 #19 Skrevet 1. desember 2008 gutten vår på 2 år skal få rattkjelke. lillegutt 2mnd har alt han trenger.
Joikaboll@ Skrevet 1. desember 2008 #20 Skrevet 1. desember 2008 Jente 14,5 år: Støvler Lommepenger (hun skal til syden med mormor på nyåret) Støler til bunaden Gutt 11 år: Klær, klær og atter klær. Bare han får bestemt seg for om han skal kjøpe psp eller ds for sine bursdagspenger så blir det spill på han i julegave også. Gutt 5 år: Klær, klær og atter klær og sengetøy, Lynet. DS spill Gutt 4 år: Klær, klær, støvler Linus 6 mnd: Bukse, body og sokker. Størstefanten på 28 år: Har fått boka til Egil Launes og Knut Halfdan Svendsen og en bula pysj. Det blir ikke så rare julegaver på barna denne jula, vi er straks ferdig med utbyggingen så da får alle barna nye rom og der vil jeg tro det kommer mange ønsker etter hvert, noen har vi lovet å oppfylle. (greit å spare litt inn til jul :-)
fox`y Skrevet 1. desember 2008 #21 Skrevet 1. desember 2008 hær får de lekekjøkken fra oth, åsså noen andre ting. De har oxo fått et lite akvarium med 2 fisker oppi:)
Holly❄️ Skrevet 1. desember 2008 #22 Skrevet 1. desember 2008 De får hver sin sånn barnepc de selger i lekebutikken, og så får de påfyll til lekekjøkkenet de fikk i fjor;) Panner, visp og likesom kaker osv.. De bruker nemlig kjøkkenet flittig, men har ikke noe stæsj til...
aomeg Skrevet 1. desember 2008 #23 Skrevet 1. desember 2008 Gutten vår på 4 år får sin egen cd spiller , noen små cars biler og cars håndkle.
Inga Bling Skrevet 1. desember 2008 #24 Skrevet 1. desember 2008 bærbar pc, gutt 13 år 26" tv gutt 11 år bøker, puslespill, klær, memo, 3 år.
Silvia Skrevet 1. desember 2008 #25 Skrevet 1. desember 2008 Det blir enten sånne gynge-elger fra Ikea eller babyakebrett på tvillingene som er 10 mnd i jula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå