Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Ned 2 kg! Ganske deilig! Var på klubb med jentene sist uke og jeg spiste ikke brownies eller kjeks. Bare mandarin og ananas.. Pyntet pepperkakehus i går og smakte bare på fem ting. Da var det bare 18 kg igjen.... Jadda!
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Ps: takk til alle som tipset meg om diett og ønsket meg lykke til sist mandag!
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Så flink du er! Startet på'n igjen idag jeg også, så får jeg se hvor lenge jeg holder ut... jeg har sånn ca 10 kg igjen.. da får det jaggu være nok!
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Så flink du er.. Så lenge du ikke spiser gotteri så går du nok ned de kg fort:)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hva har du gjort for å gå ned da?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Faste måltid og vanlig mat. Kuttet ut godis og drikker mer vann. Spiser mindre og sunnere, men passer på å spise nok også. Jeg ammer jo og skal ha energi til å ta vare på hus og heim.. Ligger vel på 1200-1300 kalorier om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå