Gå til innhold

Sinnsyke smerter under brystene og rundt ryggen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt med noen sinnsyke smerter under brystene og rundt på ryggen, var verst øverst i ryggen. Sambo ringte legevakta, for d var så vondt at jeg var ikke engang i stand til å snakke. Mens han snakker med lege, gir det seg helt plutselig og siden har jeg ikke kjent noe, stod vel på en times tid. Var ikke noen klare svar å få fra legen heller, måtte bare ringe på hvis det skulle komme igjen. Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... kan nesten høres ut som gallestein smerter... Da har man vondt under ribbeinet, spesielt høyresiden, og bak i ryggen..

Håper du slipper å oppleve det igjen uansett.

Lykke til videre!:)

Skrevet

Fysioterapeuten min sa at dette kan komme til å skje meg (krampesmerter i ring rundt brystkassen) fordi jeg har noen seriøse muskelknuter bak i ryggmuskulaturen (ca i brystnivå) Han sa at jeg da ville få problemer med å puste... ikke vet jeg, men kanskje det var det?

Skrevet

Dette høres ut som gallestein, be legen din ta en ultralyd av gallen og sjekke. Mange får problemer med gallen når de er gravide. Kanskje du er så heldig at du får se den lille litt ekstra også:) Det gir utrolige smerter å få slike galleannfall, så det er lurt å få det sjekket, kanskje må du være litt påpasselig med hva du spiser frem til du føder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...