Gå til innhold

Andre nygravide som er veldig oppblåste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 4 uker på vei, men helt sinnsykt oppblåst. Er faktisk vondt å gå med de vanlige dongeribuksene mine, klemmer sånn på magen. Og da har jeg endatil gått ned 1 kg siste uken... Er nr 4 da, så vet jo at magemusklaturen osv er litt slappere, men seriøst? Er jo bare 4 uker på vei! Hvordan skal dette ende... *grøsse av tanken* Hehe... Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har også vert veldig oppblåst.. så jo ut som jeg var 3-4 mnd på vei jo! men nå har kvalmen overtatt her,så da er det ikke mye ekstra mage her lengre.. jeg er 7 uker på onsdag.

Skrevet

Uff da. Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen, orker bare ikke tanken på det nå med 3 små unger og full jobb :-/ Håper det går fort over for deg da.

Skrevet

ble sånn oppblåst i underlivet 2-3 uker på vei jeg og har ikke gitt slipp enda. (uke 5)måtte kjøpe mammbukser for etter en time i de gamle så presset det slik poå magen at jeg fikk vondt! itillegg ble kvalmen verre og denne uggekvalmen ble MYE bedre med strikkkant på buksene;P godt tips er mammatigts og tunika. :)

Skrevet

Melder meg inn her ja... har også bra kul på magen nå, og er bare 2-3 uker på vei :-/

Skrevet

Jeg melder meg oxo inn her! :) 6 uker på vei,og skikkelig oppblåst. Heheh.

Skrevet

Joda, jeg og gitt. Møtte en gammel venninne under julehandelen for noen dager siden som spurte om jeg var gravid mens hun tittet intenst på magen min :) Måtte bare ro det pent bort med en hvit løgn: "Neida, har bare lagt på meg litt"..., for vi har ikke fortalt det til noen enda...

Har slitt med matlyst pga dette, men nå er den jaggu på full vei tilbake igjen. Mat er godt igjen!!! Juhuuuu :)

Skrevet

Samme her, har faktisk mindre matlyst og blir fortere mett enn normalt. Og, under over alle under, jeg er ikke søtsyk!!! (er det mulig liksom? er jo alltid kronisk søtsyk?). Kan ta en bit av en sjokolade så holder det lenge.

Ble venninne den flau da? Jeg tør aldri å spørre noen om de er gravide med mindre det er helt innlysende, er livredd for å fornærme noen dersom de bare har lagt på seg, så jeg tror aldri jeg hadde turd å spørre og i hvertfall blitt dritflau dersom vedkommende sa nei, hehe...

Skrevet

Ja, jeg har vært helt ekstremt oppblåst. Har hatt store problemer med å vite hva jeg skal ha på meg på jobb ettersom det har sett ut som om jeg har vært minst 5 mnd på vei. Fryktelig ubehagelig også.

Trøsten er at det gir seg etterhvert. Er ca 6 uker på vei nå, og nå er magen så godt som normal igjen.

Skrevet

Hun ble litt flau, men nå skal det sies at jeg har lagt på meg siden vi møttes sist :) Jeg er også veldig forsiktig med å spørre, litt flaut å drite seg ut på akkurat det. he he.

Skrevet

Er veldig oppblåst på kvelden, men ikke så ille på dagtid.

Kjenner også igjen det der med forsvinnende søtsug, jeg som eeelsker godis har rett og slett ikke spesielt lyst på! Holder med en bit av sjokoladen her også. Det er jo bra om det fortsetter på det viset :)

Skrevet

Ja det kan du si, hehe...

I dag var helt forferdelig på jobb. Hadde på vanlig bukse og belte og det var så stramt rundt magen at det var skikkelig vondt, småblødde til og med litt da jeg var på do når jeg kom på jobb. Måtte åpne knappen og ta belte ut et hakk og da satt buksen som støpt og klemte ikke lenger. Hadde en lang colleagegenser-jakke, så det gikk greit sånn sett, men er jo helt sykt da. Tenk å ikke kunne gå med vanlige klær i uke 5?!? Og med så positiv test som jeg hadde så tidlig er jeg faktisk seriøst bekymret for om det kan være flere enn en inni der nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...