Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Med førstemann testet jeg negativt på IKM dagen og først 4-5 dager over kom en svak, svak strek opp på en test, andre ble negativ. Da begynte kvalmen noen dager etter det. Med andremann testet jeg svakt, svakt positvt dagen før IKM og kvalmen begynte vel en liten uke etterpå. Med mini testet jeg også svakt positivt rett før IKM, sterkt noen dager over og da satte kvalmen inn. Nå testet jeg ganske sterkt positivt på kvelden 4 dager før forventet mens, siden jeg kjøpte topakning tok jeg en ny test i dag (er i dag jeg egentlig skulle hatt mensen) og den var superpositiv, teststreken var nesten dobbelt så sterk som kontrollstreken. Og jeg finnes ikke kvalm! :-) Litt småuggen ut på dagen dersom det er lenge siden jeg har spist eller er trøtt, men ikke mer enn det, og er i toppform på morningen. Er jo bare i uke 5 da, men på den annen side så produserer jo tydeligvis kroppen mer hcg alt nå enn på dette tidspunktet i de andre svangerskapene. Kan det være jeg slipper tror dere? Noen med erfaring?
Espoir Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Ja, det er mulig. Jeg var bare kvalm i to av tre svangerskap, og i det ene av de to med kvalme var jeg litt mindre kvalm enn det andre. Var veldig kvalm i første, ikke kvalm i neste og bare bittelitt i siste.
~sjiraff~ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 På meg begynte kvalmen samtidig på begge. Selv om med junior testet jeg positivt 2 dager over IKM, men med snuppa testet jeg faktisk neg. en del dager over IKM, og positivt først 8 dager over e.l. (husker ikke helt nøyaktig). Ellers er det vel en annen type svangerskap da = jente )
storebror og junibaby=) Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 ble kvalm tidlig sit og trodde jeg slapp unna denne gangen.Nå begynte det i uke 9-10 og nå er jeg 11+1 og det blirr bare værre og værre
Joikaboll@ Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Kanskje det er jenta som kommer denne gangen. Kan jo være grunn god nok det. Jeg har hvert kvalm i mine 4 siste svangerskap (alle gutter) i det første fantes jeg ikke kvalm (jente) GRATULERER forresten!
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Hehe... Nei, det tror jeg ikke på. Har hatt veldig ulike svangerskap med guttene og dette er sikkert bare nok en ny variant ;-) Hadde vært veldig deilig å slippe kvalmen da! Har vært kvalm på ulik måte og i ulik grad med alle de tre første, men kvalm nok til at morningene var fæle og at jeg kastet litt opp med to av dem og mye med ene.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Takk for det :-) Har egentlig ikke helt tro på dette med jentesvangerskap og guttesvangerskap jeg da, magefølelsen sier i hvertfall gutt ;-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Uff da, da skal jeg ikke slappe av for tidlig i hvertfall... Håper du snart blir litt bedre igjen da! :-)
Joikaboll@ Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Hehe... det blir helt sikkert gutt eller jente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå