Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Ringte legevakta før helga, siden legen min hadde stengt kontor. De sa at så lenge hun ikke hadde høy feber og virket fornøyd, så skulle vi bare gi henne hostesaft. Hun spytter ut hostesaften, får ikke i seg en dråpe. Bør jeg gjøre noe mer, eller bare la det gå sin gang ? Synes jeg har lest at barn under 6 mnd. ikke skal ha hoste, at da må lege kontaktes ? Hun er i fin form, litt sutrete av og til. Hun er verst om morgenen når vi står opp, men blir bedre utover dagen.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Sitter det høyt oppe eller nede i brystet når hun hoster?...Hvis det sitter nede i brystet så hadde jeg tatt kontakt med lege.....Gå på apoteket å få tak i en liten sprøyte som du kan bruke til å gi henne hostesaften, da kan du sprute det rett ned i svelget så klarer hun ikke spytte det ut.....
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Det ligger i brystet. Det surkler. Høres litt ut som falsk krupp-hoste (men det er ikke det). Har prøvd å sprute det ned i svelget hennes, men hun lar det bare ligge helt nederst, høres ut som hun blir kvalt, også kommer det opp igjen.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Oki se det ann og hvis det ikke blir bedre i løpet av noen dager så tar du kontakt med lege igjen.....Hun ligger ikke i trekken rett ved et vindu??? Ettersom du sier hun blir bedre i løpet av dagen..... Vet du hva du gjør da....Nå føler jeg meg lur;)hehe...Ta en skvett med melk på flasken og bland hostesaften i det, da drikker hun sikkert ..Voilla!!!.....Håper ikke du fullammer nå, for da blir det fort litt vanskeligere....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå