Gå til innhold

Er dette fint ilag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som heter Lukas. Har magefølelse på jente, og vil kalle jenta for Selina. Lukas og Selina? Fint som søskennavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker egentlig ingen av navnene sånn kjempegodt, men de er helt ok, og de går i grunnen veldig fint sammen. Begge er litt unorske, det hadde vært rart hvis jenta skulle hete Valborg, liksom.

Skrevet

Jeg synes Lukas og Seline passer bedre sammen :D

Fine navn begge to :D

Skrevet

ja, er enig med deg der!! Valborg og Lukas....nei:)

Skrevet

Ja, Seline er veldig fint sammen med Lukas, men ei veldi go vennine av meg har ei jente som heter det, og gidder ikke herme så voldsomt, hehe :)

Skrevet

Har en veninne som har to barn som heter det, men da Lukas og Celina. Synes det passer litt bedre å skrive det med c til Lukas.

Skrevet

Jeg liker ikke Selina, det måtte evt vært Celine. Men det er jo min mening. Lukas er et nydlig navn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...