skilt Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Har en gutt som heter Lukas. Har magefølelse på jente, og vil kalle jenta for Selina. Lukas og Selina? Fint som søskennavn?
Espoir Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg liker egentlig ingen av navnene sånn kjempegodt, men de er helt ok, og de går i grunnen veldig fint sammen. Begge er litt unorske, det hadde vært rart hvis jenta skulle hete Valborg, liksom.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Ja det synes jeg var navn som passer fint sammen.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes Lukas og Seline passer bedre sammen Fine navn begge to
skilt Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 ja, er enig med deg der!! Valborg og Lukas....nei:)
skilt Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 Ja, Seline er veldig fint sammen med Lukas, men ei veldi go vennine av meg har ei jente som heter det, og gidder ikke herme så voldsomt, hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Har en veninne som har to barn som heter det, men da Lukas og Celina. Synes det passer litt bedre å skrive det med c til Lukas.
olla Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Jeg liker ikke Selina, det måtte evt vært Celine. Men det er jo min mening. Lukas er et nydlig navn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå