Gå til innhold

Dere som vet hva dere får...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen som påstår at dersom man tester positivt tidlig, og da helst veldig sterkt positivt, er det større sannsynlighet for jente, mens dersom man ikke tester positivt før rundt da man skulle hatt mensen og da gjerne bare får en svak strek, så blir det sannsynligvis gutt. Noen som har noen erfaringer her på om dette stemmer eller ei?

Med tidlig positivt mener jeg minst 3-4 dager før forventet mens og med sterkt positivt at teststreken er minst like sterk som kontrollstreken eller sterkere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ikke hørt om dette jeg... Jeg testet klart positivt tidlig, og får en gutt.. Såvidt jeg vet :)

Skrevet

Jeg også testet positivt tidlig og får gutt =)

Skrevet

jeg fikk negativ test på mensdagen og positiv en uke etterpå.. og venter gutt. men har aldri hørt at det skulle ha noen sammenheng før..

Skrevet

Nei, det er det jeg ikke tror heller :-) Men er så mange som har skrevet det til meg nå her inne at jeg måtte bare høre, hehe... Testet ikke positivt før rundt IKM og da svakt med de tre første (gutter), mens jeg denne gangen testet sterkt positivt alt på kvelden 4 dager før jeg skulle hatt mensen og da har det rast inn med "nå kommer vel jenta" kommentarer pga dette, noe jeg ikke har noen tro på selv.

Skrevet

Jeg testet først negativt. 2 uker etter så positivt. Får gutt.

Skrevet

første ganga var jeg hele 9 uker og fikk klar test og andre ganga fikk jeg ikke positiv før jeg var 4 uker på vei og jeg harfått jenter og denne ganga var jeg også rundt 4 uker,så her stemmer det ikke.tror ikke det har noe å si jeg.

Skrevet

nestet negativt mensdagen..

og svak positiv da i uke ca 5..

får jente

Skrevet

Næmmen Alva - så artig nick du har fått!! :o)

Jeg har ikke mye erfaring og har egentlig ikke hørt om det, men jeg venter jo gutt denne gangen, og fikk svak positiv strek 7 dager etter befruktning (prøverør så datoen er sikker som banken). Gradvis sterkere frem til "lovlig" testdato på dag 14.

Forrige gang, vet jeg ikke helt, for da testet jeg ikke før 3 dager over det jeg trodde var ikmdatoen..

Skrevet

Jeg testa positivt dagen før forventa mens, med kjempe tydelig strek, og venter gutt...

Skrevet

stemmer ikke her.. testet positivt dagen før mens på førstemann.. det var gutt ;)

Denne gang testet jeg ikke positivt før 14 dager etter forventet mens.. venter jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...