skilt Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Lukas og Selina som søskennavn? Vet ikke om det blir jente ennå, men har en magefølelse Passer det ilag? Har alltid drømt om å kalle jenta mi Selina, om jeg skulle få ei
Mortiletbittelitenurk Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Synes det passer kjempefint!
Prins&Prinsessa Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Synsogså det var kjempe fint Passer bra.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Syns det er et kjempefint navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå