Gå til innhold

100% svangerskaps penger fra uke 10.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regna med jeg skulle gå over på svangerskapspenger etterhvert, men ikke NÅ! Det kom brått på både meg og arb.giver, men heldigvis har han tatt det fint. :o)

Kommer nok til å bli noen laaaaaaange uker og måneder fram til fødselen.. men på den andre siden kommer jeg kansje til å få sydd ferdig de nye stuegardinene som har ligget på vent i noen mnd nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viktig å fylle hverdagen med sunne hobbyer når man skal gå hjemme i en evighet.

Ikke bli en joggebukse-hestehale-såpeopera-gravid-dame! Da kan man bli deprimert...

Begynn på svømming, ta et fotokurs, planlegg å gå tur hver morgen klokken 10!!:-) Det viktigste er å komme seg opp og finne en mening i hverdagen lell om man bare går og venter på den lille. Vi må ikke glemme å leve!

Lykke til:-)

Skrevet

Takk!

Har jo masse hobbyer som jeg kan pusle med, og trener fast tre morgener i uka, også mulig at jeg kan gjøre litt papirarbeid for jobben hjemmefra og slikt, så dagene vil nok gå på et vis. Kan jo bli litt deilig å få tid til ting som ellers blir nedprioritert når man ellers har full jobb og en toåring på ettermiddagene! Men gjett om det skal bli uvant å få så mye fritid!!

Skrekken er å bli en sånn såpeopera-gravid-dame... hihi...ille når man kan alt om glamour og home and away, og bare måååååå se det.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...