Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er jeg litt sløv når det kommer til dette mon tro? Jeg støvsuger annen vær dag og vasker huset sikkelig hver 14. dag. Vasker bad & wc 1 gang i uka. Vasker over sånn lett 1 gang i uka og ved behov som fks når lillemann har sølet med den berømte tuttekoppen sin osv ;P Men sikkelig vask dær jeg går ut med tepper,tørker støv og tar frem aviskurver,store lamper osv gjør jeg alltså ikke mer enn hver 14. dag. Hva med dere?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Omtrent som deg - men må som regel frem med støvsugeren hver dag.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Støvsuger hver eller annenhver dag, og vasker bad og wc 2 ganger i uka, eller ved behov. Vaske golvene blir gjort altfor sjelden, har laminatgolv som ser mer skittent ut når det er vasket enn før, og det tar så sinnsykt lang tid fordi jeg må bruke veeeldig lite vann, ingen vaskemidler og må gå over med tørrmopp når jeg er ferdig med et rom, så det ikke blir vaskestriper... Hadde jeg hatt parkett skulle jeg gledelig vasket golvet hver dag=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg tar en skikkelig runde hver fredag. Da støvsuger jeg, vasker bad og vasker de gulvene som trenger det. Utover det vasker jeg dersom det trengs. Støvsuge annen hver dag?? Har dere hund? Smuler og sånn tar jeg med feiekosten, men utover det så er det ikke veldig stort behov for å støvsuge mer enn toppen to ganger i uken synes jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Vi støvsuger hver dag, og burde vaska hver dag.. men det gjør jeg et par ganger i uka. Tar et skikkelig raid når det trengs (noe som er ofte)... Tørker støv gjør jeg sikkert et par ganger i uka (mindre nå i eksamenshelvette)...
Kåre Moradi Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Det er mange flinke husmødre på dib, tror vel heller jeg og mannen representerer et mer riktig gjennomsnitt av befolkningen: Fredagsvask med støvsuging, gulvvalsk, støvtørking og vask av bad. Ellers bruker vi feiekosten - og støvsuger ved spesielle behov. Tror vi gjøre mye mer hjemme enn våre barnløse venner.
murmelmamma Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 DAMEN vasker hver uke..... jeg støvsuger eller tørrmopper en gang eller to uken...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Støvsuger stort sett hver 2 dag. Gulvene tas en gang i uken kansje, vaskes altså. Tørker støv en gang i uken kansje, men lite å tørke av Vasker bad 1 gang i uken, oftest til helg eller når det kommer folk Tørker over kjøkkenet hver dag etter matlaging.
fox`y Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 *støvsuger vær dag, noen dager 2 ganger oxo. *Mopper gulvene vær kveld etter gutta har lagt seg. *tørker støv ca 3 gr pr uke *do vasker jeg over vær dag *kjøkkenbenkene tørker jeg over vær dag oxo,blir jo litt smuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå