Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 jeg har lest at det er flere her inne som blør i begynnelsen av andre trimester. er nå 13 uker på vei, å har i hele forjeuka hatt småblødninger. det har ikke kommet så mye, men det har kommet litt på morgen og på kveld. jeg har ikke vondt noen steder. men er utrolig bekymret. var på legevakta i går. legen dær sa det kunne minne om en SA, men hun sjekket ingenting:/ men fikk en UL i dag.. gruer meg forferdelig til å gå på den, har nesten ikke sovet i natt:( dere som har vært plaget med dette, har dere blød flere gang? eller har det bare vært en gang? har dere vært hos legen? å gjor hun/han noen form for undersøkelse på dere? håper noen kan svare meg på dette..
Maf og lillemann Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 så bra at du får komme til på UL da =) jeg blødde en gang i uke 12, var et blodkar som sprakk. helt normalt =) Leste i boken "på vei" at ca 1 av 4 opplever ufarlige blødninger i graviditeten. jeg ville trodd at en SA i uke 13 ville være fryktelig vondt jeg da, men man kan vel aldri vite... lykke til på UL, husk at det er størst sjangse for at det er normalt...=)
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 takker:) får håpe alt står bra til med den lille... men tørr ikke håpe for mye, i og med at lege sa det hørtes ut som en SA. men har som sagt ingen smerter, så får håpe det er et positivt tegn:)
Randis Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til! Håper alt er greit. Krysser fingrene for deg.
lille sangfugl Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hvis det er noen trøst kan jeg fortelle jeg hadde en kraftig blødning i slutten av uke 11. Jeg hadde ingen smerter men var alikevel forberedt på det værste da jeg fikk time til UL dagen etter. Trodde ikke noe kunne overleve en sånn blødning men det viste seg at det kom av foranliggende morkake. Måtte ta det med ro en ukes tid (ikke jobbe, bære noe eller ha sex). Babyen hadde det bra og det har ikke vært flere blødninger siden. Er nå i uke 19. Det er jo et håp at du ikke har vondt - ønsker deg lykke til og håper det går bra
Hemmeline Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Håper alt har gått bra med deg på ul idag! Du må oppdatere oss!
mars09+aug11? Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 hei. jeg hadde blødninger i uke 6 og uke 8. ble sendt på ultralyd, og alt stod bra til. hun sa at 40% av alle gravide har brødninger i svangerskapet. håper alt gikk bra i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå