Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Eldstemann har vokst ut av skiskoene sine. Det er frost skisko med ullfor - så de har vært varme og gode i motsetning til mange syntetiske sko på markedet. Nye koster 699, og det er jo en del. Men jeg har sett et par brukte (brukt to ganger) på nettet, som er veldig rimelige. Aberet er at de er i rosa frost motiv.... Jeg tror ikke jr bryr seg, men pappaen får vel spader. Hva hadde dere gjort ?
Joikaboll@ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Sær som jeg er ville jeg ikke kjøpt dem
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Kommer ikke noe rosa på min gutt ihvertfall ;P Hehe. Og pappa'n her i huset hadde nokk også sagt seg enig i den. Er sikkert jeg som er veldig pirkete nå men ;P
Vinden blåser Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 jeg hadde nok enten investert i nye eller sett etter brukte i rett farge..hadde det bare vært snakk om en unge så hadde det vært en ting, men han har jo en lillebror som en gang vil arve han og..så da vil det være verdt investeringen syntes jeg... men det er jo opp til dere da... og alderen på barnet selvfølgelig.. vet at gutten min på 4 år hadde nektet å kledd på seg rosa sko.. leke med dukker kan han gjøre uten problem, men rosa klær?? nei,der går grensen...
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hm, ja får holde litt utkikk. Kan hende det finnes varianter med ullfor, bare uten det Frost merket (som fordyrer masse) på sportsbutikker.
Espoir Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde ikke brydd meg om fargen, Hvis koene er gode, fine og rimelige er det tull å ikke kjøpe dem bare fordi de har rosa frostmotiv, ihvertfall hvis gutten ikke bryr seg selv.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Her fik han på 3 nesten rosa vinterstøvler:) Måtte bytte de blå jeg hadde kjøpt pga. feil størrelse og da hadde de bare et par rosa igjen og jeg tror egenlig at det hadde gått fint med rosa Men da jeg skulle betale viste det seg at de akkurat hadde fått inn noen brune, så da ble det det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå