bente69;) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jenter nå trenger jeg virkelig deres hjelp. Jeg har tatt en operasjon i magen å må de neste to ukene leve på mosa mat = babygrøt og babymiddagsglass. Det vil si jeg kan ikke ha noen klumper(de må evt. skvises med stavmikseren). Så jeg trenger deres hjelp når det gjelder hvem DERE syns er best, ikke barna deres! Vet jo at smaken er som baken, men jeg tar sjansen. Har fått tips om at Småfolk sine glass er bedre i smak en Nestle (der smakte vist alle ca det samme, uavhenging av hvilken rett som var i glasset). Hvem babygrøt smaker best? Hvem middagsglass smaker best? Ja, jeg kan lage mosamat til meg selv, men gjør det litt lettere å kjøpe ferdig produkter når det kun gjelder 14 dager:) Håper noen har tid til å hjelpe meg:) Klem Bente
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Småfolk sine synes jeg smaker mest som "vanlig mat". Babygrøt klarer jeg ikke konsistensen på (jupp, jeg brekker meg), så det kan jeg ikke svare deg på.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg liker best baby grøt :-) Gjerne den 6mnd grøten blandet ut med melk istedenfor vann. Middagsglassene smaker jo bare æsj, og spesielt dem under 12mnd ;P hehe.. Minstemann liker også grøt bedre enn middags glassene.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Nestle sine Havregrøt m/ Banan-Aprikos & Havregrøt med frukt er jo god grøt :-) Har ikke smakt hipp og småfolk sine produkter så kan ikke uttale meg om dem. Også har du jo også Fruktpurén fra nestle, dem er jo også veldig gode, hehe :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Jeg syns 8 mnd middagen med lam og den med pasta fra småfolk er best. Men det er jo noen ørsmå klumper i 8 mnd glassene da.
Tante Gustava Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Nestle sine middagsglass både smaker og lukter py. Kunne aldri tenkt meg å spise de... HIPP sine synes jeg smaker godt, egentlig alle de mini har spist derfra (6mnd). Men jeg tror jeg heller ville laget "vanlig mat" og moset det med stavmikseren enn å spise babymat. Blir fort litt smakløst for oss voksne. Går helt fint å mose maten helt med stavmikser, gjør det når jeg lager hjemmelaget middag til mini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå