Gå til innhold

Bruker dere smykker på deres babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 5 mdnd fikk noen smykker til dåpen, men glemmer jo helt å bruke de... Tok de frem til julekort bildene, men tok de av igjen til hun skulle legge seg.. Er det egentli farlig å sove med smykke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nå har vi ingen smykker til vår gutt heller..

Men jeg kommer aldri til å bruke smykke på noen av mine barn.. Synes ikke noe om det..

Og ja, jeg vil si det er farlig å sove med smykker på barn.. Tenk om de kveles, smykket faller av og de tar det i munn osv..

Skrevet

Synes det er fint jeg! Men er farene du nevner jeg er redd og... Måtte bare høre om det bare var jeg som tenkte slik!

Skrevet

Eldste tuppa brukte ene smykket hun fikk i dåps gave fra hun var 1år. (er nå 5år)

Minstemann på 1år brukte et armbånd han fikk i dåpsgave men brukte det kun i 2-3mnd for han fikk utslett av det og måtte ta det av. Han har sikkert arvet min nikkel allergi.

Begge har sovet med det og det har gått fint det :-)

Skrevet

Linus har (som sine 4 søsken) fått på seg kjede og armbånd rett etter fødselen. Har aldri tatt av smykkene. Dem blir ganske enkelt borte av seg selv i 2-3 års alderen :-)

Jeg har aldri opplevd med mine barn at dem viser noe som helst interesse for sine smykker, kanskje fordi dem alltid har hvert der? ikke vet jeg.

Skrevet

Nei, har ikke brukt smykker på våre jenter. De har flere gull og sølvsmykker hver, men det blir bare til spesielle anledninger.

Eldstejenta på 4 år har noen "H&M" smykker som hun bruker litt innimellom på bhg og slikt. Hun liker å pynte seg litt innimellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...