Gå til innhold

HJEELP!!!

Gjest Mamma&gutten

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma&gutten
Skrevet

Kan man vaske trekket på den tynne overmadrassen i vaskemaskinen??På lappen sto det " tørr renses".

Det er en dreamzone seng,og trekket heter maxicoo.... Har hatt en liten "ulykke" i natt.Det er snakk om noen blod flekker *rødme*.

Noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta sjansen, men du risikerer at trekket krymper og at du aldri får det på igjen... Hva er trekket laget av da? Bomull? Bomull krymper så hvis det er det hadde jeg ikke tatt sjansen så lenge det står at det må renses..

Skrevet

Der er vi forskjellige.

Hvis noe er merket med renses og det er bomull vakser jeg det alltid i maskina. Har ikek ødelagt noe ennå, inkludert et trekk til en stol.

Men jeg våger ikke si noe om madrassen...

Gjest Mamma&gutten
Skrevet

Jeg finner ingen lapp på trekket der det står hva det er laget av,men jeg tror nok det kommer til å ta skade av å være i maskinen,jeg turte ikke ta sjangsen.Holder på å skrubbe litt på trekket nå,har på litt flekk fjerning..Dette er så irriterende,vil bare hive trekket ut av vindu!!

Frustrert nå jaa....

Skrevet

Når det gjelder klær som er av vaskbart materiale og som er merket med rens, så hiver jeg det i maskinen. Men når det gjelder trekk til en seng blir jeg litt mere i tvil. Er liksom bare ikke å kjøpe ny seng heller hvis den blir ødelagt tenker jeg..

Gjest Mamma&gutten
Skrevet

Hvis det er noen der ute som har erfaring så skrik ut.....Spesielt om dere har samme trekket!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...