SNURF 5 GUTTER Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Mine barn ser ei lita stund på det. Men jeg synest det er bånn.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2008 HERRE GUD MENTE KVA DOKKE SYNEST OM JUL I BLÅFJELL.
Mamma's trolljenter Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg syns det er kjempe koselig jeg! Men liker i grunnen de litt eldre noe bedre da! Jul i skomakergata er en slager! Har de ikke sendt Jul i blåfjell mange år på rad nå egentlig?
mortilgutt Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jul i Blåfjell er jo såååå kosleleg!!! Jul i Skomakergata óg, men er vel litt utdatert syns eg....
*juble juble* Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 syns det er kjempekoslig. Alle mine barn storkoser seg med serien, De er 2, 7 og 9 år. Det er ikke en serie som er sendt mange år på rad nei.... Men det er 2 sesonger i serien...som er vist en gang hver tror jeg.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg syns den er herlig. Veldig koselig serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå