Gå til innhold

Haha, feil med DiB i dag ja..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet selvfølgelig bare en gang. Er ikke SÅÅÅ glad for at Northern Exposure begynner igjen, haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ, steike hvordan klarte du det da?

Skrevet

Kan nok ikke ta æren for det der, det har DIB greid helt alene. :P

Skrevet

Kan nok ikke ta æren for det der, det har DIB greid helt alene. :P

Skrevet

Kan nok ikke ta æren for det der, det har DIB greid helt alene. :P

Skrevet

Ja, ikke sant...

Skrevet

hehe....det føles vel godt å få sagt det nok ganger....

 

(ser jo at det er dib sin feil da)

 

:-))))

Skrevet

Ingen som går glipp av at Livet i Alaska begynner 9.30 i alle fall! :P

Skrevet

Ja ja ja, du trenger ikke gjøre det Så tydelig da...

....at du prøver å komme høyest opp på listene: Startet flest tråder og Postet flest svar.

 

 

Skrevet

:-D))))))))))))))))))))) Hehehehe. 2 ganger og, ja. Ikke verst.

Skrevet

hehe...her spretter du nok til tpos på alle lister ja...

hadde tenkt å se hva slags program dette var, men så på vei oppover på kanalene var det ole brom,og da protesterte gutten vilt da jeg gikk videre,så her er det ole brom og vennene hans:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...