Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Postet selvfølgelig bare en gang. Er ikke SÅÅÅ glad for at Northern Exposure begynner igjen, haha!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Kan nok ikke ta æren for det der, det har DIB greid helt alene.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Kan nok ikke ta æren for det der, det har DIB greid helt alene.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Kan nok ikke ta æren for det der, det har DIB greid helt alene.
* 5 om dagen * Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 hehe....det føles vel godt å få sagt det nok ganger.... (ser jo at det er dib sin feil da) :-))))
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2008 Ingen som går glipp av at Livet i Alaska begynner 9.30 i alle fall!
It's all about me Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Ja ja ja, du trenger ikke gjøre det Så tydelig da... ....at du prøver å komme høyest opp på listene: Startet flest tråder og Postet flest svar.
Pusur_mor Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 :-D))))))))))))))))))))) Hehehehe. 2 ganger og, ja. Ikke verst.
* 5 om dagen * Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 hehe...her spretter du nok til tpos på alle lister ja... hadde tenkt å se hva slags program dette var, men så på vei oppover på kanalene var det ole brom,og da protesterte gutten vilt da jeg gikk videre,så her er det ole brom og vennene hans:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå