Gå til innhold

barnelege og soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen av dere som vet om en barnelege i Oslo omerådet.

Må man ha henvisning?

Jeg har gitt opp helsestasjonen . Babyen min på 7 mnd våkner jo helenatten. i natt klokken 00.30 så 02.30 så 08.45

jeg orker snart ikke mer!

vi har prøvs skrike i treg døgn metoden men det gjore ikke ennet en å skape et troll på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke få time med barnelege på hs da? Det har vi pleid å gjøre. Ellers finner du sikkert ved å søke på gulesider eller å spørre på hs. Jeg tror ikke du trenger noen henvisning.

Skrevet

Hmm. Hvor lenge holder h*n på? Hvis det er kun snakk om en 30min eller mindre hver gang han våkner så er jo ikke utholdelig. Min sønn på 15mnd har nettopp begynt og "sove natta" igjennom. Og da mener jeg med at han våkner fortsatt par ganger men da kun for og få smokke. Før kunne han våkne 2-3 ganger per natt. Som regel sovnet han på 10-15min igjen etter vi vugget sengen hans men enkelte gang ca 2-3 ganger i mnd holdt han det gående i 2-3timer midt på natta :-S Men det blir som regel bedre desto eldre dem blir. Nå vet jeg ikke hvordan situasjonen er til deg osv og bor desverre i trondheim så kan ikke hjelpe deg så mye med og anbefale barnelege. Men babyene får alltid samme fast lege som du har så du kan bestille time til h*n og se om ikke h*n kan hjelpe deg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...