Gå til innhold

Herregud som jeg skvatt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig var det en manne stemme som gjentatte ganger sa" hører du meg,...hører du meg?" og jeg er alene hjemme!

Løp rundt i huset for å finne ut hvem det var,så var det jaktradioen til mannen min som stod på!

 

Ble nesten redd et øyeblikk her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe:-) Godt det ikke var hjemme hos meg, hadde blitt livredd!

Skrevet

Haha =) Tror jeg hadde blitt litt redd jeg og, hvis det hadde skjedd her ;)

Skrevet

Haha,godt det ikke var her,hadde vel vært i bilen halvveis til bloksberg.

Herregud og redd jeg hadde blitt...

:o)

Skrevet

..og det dummeste av alt er at jeg sier "ja,jeg hører deg,hvem er det?"og flyr rundt som ei huggæren høne!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...