jordbær mathilda Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Plutselig var det en manne stemme som gjentatte ganger sa" hører du meg,...hører du meg?" og jeg er alene hjemme! Løp rundt i huset for å finne ut hvem det var,så var det jaktradioen til mannen min som stod på! Ble nesten redd et øyeblikk her!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hehehehe:-) Godt det ikke var hjemme hos meg, hadde blitt livredd!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Haha =) Tror jeg hadde blitt litt redd jeg og, hvis det hadde skjedd her
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Haha,godt det ikke var her,hadde vel vært i bilen halvveis til bloksberg. Herregud og redd jeg hadde blitt... )
jordbær mathilda Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 ..og det dummeste av alt er at jeg sier "ja,jeg hører deg,hvem er det?"og flyr rundt som ei huggæren høne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå