Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Tenk,det er advent alt!! Å som seg hør og bør åpner jeg en luke. I dag er jeg litt ettertenksom.Hvorfor dette stresset i en tid som skal være kos?? Jeg vil gi alle en stor klem i denne første luka og den første dagen i Desember =)) Til dere som er syke sender jeg store doser "bli frisk" tanker også. Nyt advent og kos dere. Goklæm fra
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Nå sitter jeg og broderer kalender og hører jule musikk og drikker cola, usunn som jeg er.Jeg elsker advent og sitter og nyter roen mens minstemann sover.. En god advent til deg også og en stor klem tilbake :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Åh så koselig med adventskalender da! Det er jo tradisjon blitt for oss det:-) Tusen takk for stor klem, sender en diger en tilbake:-) Med ønske om en god adventstid!
Reveenka Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Takk for klem, jeg sender deg en stor igjen!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Her blir adventstiden det jeg vil den skal bli. Litt planlegging av julegavekjøp (før desember). Julevasken består av en vanlig husvask, for vet du..... etter jul ser det likedan ut. Holder seg ikke noe lenger rent;-) Eller synes jeg det er greit å smake litt på marsipan og andre ting som hører julen til...... for da får jeg litt julestemning:-) God advent til deg også. Den 24. kommer enten vi er klare eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå