Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 skal jeg til gynekologen og fjerne spiralen! Gruer meg litt. Vet at tråden sitter langt inne, og da kan det bli litt vondt. Har planer om å ta to Ibux før jeg drar. Skal også ta cellprøve, og er de fine kan jeg gå tilbake til hvert tredje år som normalt. Jeg ble konisert i januar 06 og har gått til hyppige kontroller etter dette. Alt i alt en spennende dag Noen som har fjernet spiralen som kan berolige meg med at det ikke gjorde vondt i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå