Gå til innhold

Wææ, om tre timer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg til gynekologen og fjerne spiralen! Gruer meg litt. Vet at tråden sitter langt inne, og da kan det bli litt vondt. Har planer om å ta to Ibux før jeg drar.

Skal også ta cellprøve, og er de fine kan jeg gå tilbake til hvert tredje år som normalt. Jeg ble konisert i januar 06 og har gått til hyppige kontroller etter dette.

Alt i alt en spennende dag :)

Noen som har fjernet spiralen som kan berolige meg med at det ikke gjorde vondt i det hele tatt... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...