Mille** Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Med en blånissejente! Hun fikk blått ullundertøy, blånissekjole og blånisselue i pakkekalenderen i dag, gjett om hun var stolt! Satt i blånisseklærne sine å så på første episode av jul i blåfjell på nrk super. ) Jeg er i julesteming! ;oD
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Så herlig:) Ta masse bilder av henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå