Gå til innhold

Endelig =)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå jenter,nå er jeg litt stolt av meg selv her jeg henger =))

På Torsdag mala jeg kjøkkenet!!!!! Tok meg 15 timer,men ferdig ble jeg.

Selv om jeg ikke ble fornøyd med det samme,så er det ganske ok alikavell;o)

Fredag ble en av di to like syk.Å sa du syk da.Feber så høy at hun kokte,og forkjølelse ala noe stort noe.Enda er hun pjusk,så hun er hjemme i dag.

Så fikk min gode venn Idefix meg hekta på innspurt til advent.Å for en innspurt!! Men det ble så pent her med nye stoler,innhenta spisebord,lys i vindu og ikke minst...,BORTRYDDA kaos etter opp pussinga =)) Ble ferdig i 4 tia på natta,hehe

Å som det surrehuet jeg er så ble det ikke helt som planlagt...

Jeg fant jo å kalenderen som jeg rota bort for 2 år siden.Vell,den finner jeg ikke nå =))) Å jeg glemte nesten å henge opp gavene i går.GUDSJELOV kom jeg på det i siste liten,hehe.

Å i mangel på kalender skulle jeg bruke nyinnkjøpt silkeband..meeeen,jeg finner det ikke =))) Surrehuet,det er meg!!!

Opp i rød ulltråd ble det,,,,jaja,jeg har bare små ting igjen så er kjøkkenet ferdig.Men tviler på at det blir gjort sånn fortfort...

Nå koser jeg meg med stor plass,ryddig hus og to syke unger,en pjusk mann som syns veeeeldig synd på seg selv og meg selv.Jeg hangler enda men staheta gir meg et puff i riktig retning.

Å bare han gubbeslasken kan henge opp liftgardina på kjøkkenet,så er jeg nesten fornøyd.Ei stund vertfall ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holdt til klokka var over 2, men da måtte jeg gi tapt for senga, hehehe.Det var en morsom kveld med kapping om pynting og greier...

Sender dere en skikkelig god bedrings klem og ett lite puff i baken til gubben din så du får lift gardina på plass ,0)

Nå er det advent !!!!

Skrevet

Dæggern som dere henger i stroppen da!!!

Stå på så blir det jo så bra til slutt, men ikke slite seg ut da:-)

Og god bedring til dem som trenger det!!!

Skrevet

OI..... ja jeg ble ferdig jeg også til advent:-)

Men ikke i det tempoet da;-)

Jeg blir svett bare av å lese om det jeg da...

Men her er to pakkekalendere fiks ferdig, adventstaken på bordet og adventstjernene henger der de skal.

(jeg juksa litt med kalenderene da, men ikke si det til noen;-) )

Fint med nytt kjøkken og sykdom går alltids over.

Skrevet

Oppdatering....

Den jækla gardina,den er ikke på plass enda!!! Jeg har verdens treigeste gubbe.hmprh.....

Men,i dag er planen å få på plass ledninger,og skru den opp selv!!

Jukse med kalender skal jeg gjøre neste år.For å kjøpe,pakke inn,henge opp 120 pakker ble i meste laget for meg =D

Selv om di hittill har vært kjempefornøyd med det di får...

Nei,tror det blir lego-kalender eller noe neste år jeg,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...