Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er 3 dager forsinket med mensen. Testet negativ samme dag som forventet mens. Nå går jeg og er små kvalm av og på hele dagen. Har mage vondt også men dette er ikke mens smerter det er mer luft smerter som kommer og går. Har vært gravid før 2 ganger men har ikke hatt kvalme i noen av svangerskapene. Jeg er i fin form bortsett fra den kvalmen som kommer og går og litt trøtt. Men liten sjangse for og være gravid når jeg testet negativ dagen før mensen da?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 men kjære deg da. Hvordan skal vi vite dette? Har du testet negativt så er du nok ikke gravid... men du får jo ta deg en tur til legen, er de som kan dette. Eller kan jo hende der er noen som "ser" ting her inne som kan svare deg....
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Du kan få negativ test og være gravid. Test en gang til. Omgangsjuken som går nå gjør at du spyr som en gris, ikke bare er småkvalm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå