Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 var på julebord på lørdag, rota med en fyr, viser seg at det er kjæresten til søsteren min......... jeg visste selvfølgelig ikke det, han visste ikke hvem jeg var og nå har søsteren min fått høre det gjennom andre, var hun som fortalte (les: brølte) til meg hvordan det lå an. Vet ikke hva jeg skal gjøre, har mest lyst å grave meg ned. Var ikke akkurat søsterens favorittperson fra før av og nå har jeg vel ødelagt alt. Visste at han hadde dame (så burde jo holdt meg unna...), men ikke at det var henne.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 da har du deg selv å skylde på! det mååååå da gå an å holde seg unna de som har dame!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Fy fader så uheldig du er! Det skal egentlig ikke være mulig!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Haha... Ja, da håper jeg i det minste du er singel, ellers kan det jo være litt av ei røre Vet du ikke hvem kjæresten til søstra di er? - og du er singel? Ja, da kan hun jo bare takke seg selv og gi drittsekk-kjæresten sin et hardt spark bak!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Åssen kan man ikke vite hvem kjæresten til søsteren sin er? Hun har ALL rett til å brøle til deg. Jeg skulle vært henne. Da!!!! Du bør grave deg ned. Du sier i tillegg du visste at han hadde dame, men likevel holder du deg ikke unna? Noen ganger blir jeg bare flau over å være det samme kjønn som enkelte kvinner!! Vemmes av å tenke på deg!!! At det går ann!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Men at det var faktik HAN som gjorde noe galt, det legger du ikke så stor vekt på!!?? Blir helt matt jeg!! Jeg blir flau av oss jenter som er så rask til å dømme våre medsøstre!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Jeg skjønner at søstra di er sint på deg, men om du ikke visste at han var kjæreseten hennes, så gjorde du det ikke mot søsteren din med vilje. Synes søstra di skal brøle til kjæresten sin også. Er vel strengt tatt han som har trampa i baret her !!!!!! Håper fyllenervene har lagt seg og at du har fått skværet opp med søstra di.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Når det gjelder utroskap, så dømmer jeg alt jeg vil! For det er det mest patetiske som finnes - lavmål! Selvom jeg ikke nevnte HAN, betyr ikke det at jeg IKKE legger vekt på han! Makan! Tragisk gjort av begge to. Sier litt om hvor mye vekt de dere har for dere selv. Søppel folk!
Gjest marie-s Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Vel du har nå vel bare gjort henne en tjeneste, nå bør hun jo vite hvordan han er før det forhåpentligvis blir alt for alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #10 Skrevet 13. desember 2008 Hvordan man ikke kan vite det? Vel, kjære deg, det er faktisk ikke alle som har et godt forhold til alle i familien sin. Da er det heller ikke naturlig å vite hvem som er sammen med hvem, hva vedkommende gjør osv. Når det er sagt, så har både HI og søsterens kjæreste gjort noe galt her. HI burde holdt seg for god til å rote med en som har kjæreste, og han burde holdt seg på matta han og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå