♥♥♥ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 etter jeg ble gravid og magen kom frem har jeg begynt å slite med å få sove. går greit å sovne på kvelden, men dersom jeg våkner undt kl 0400 blir jeg liggende lenge for jeg sovner igjen. noen ganger, som i dag, står jeg opp. vekkeklokka ringer uansett om få minutter, og gidder ikke ligge og vri meg i senga når jeg føler meg våken. har vært oppe nesten 1 time alt... dette blir en lang dag. har lest at man er oppe om natten for å gå på toalettet kan ses på en forbredelse til nattevåk, men kjedelig å være søvnløs fra kl 0400 da... noen ganger våkner jeg tidligere på natten, og da sovner jeg som regel uten vanskeligheter... noen som kjenner seg igjen??
trillersnart Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jepp helt klart. Idag stod jeg opp halv fem. Stille i huset da og det er jo litt deilig. Legger meg gjerne til å sove etter å ha sendt mann på jobb og barn på skole. Sånn går no dagan.. 6 dager til termin nå. Kan godt skje nå syns jeg. Forberedt på nattevåk iallefall.
MintCondition Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er også utrolig mye våken om nettene nå, har vært det den siste mnd (uke 37+1 nå). Våkner gjerne halv 4, og er våken til mann og barn drar avgårde, sovner igjen i 9-tida, og sover til 12..bah. Men i natt har jeg faktisk SOVET hele natta! Vært våken noen ganger da, men sovnet igjen, helt utrolig deilig Første gang på ukesvis at jeg har sovet en hel natt uten å ende med å stå opp, eller skru på lyset og lese bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå